Monday, February 9, 2009

CHURCH SHIFT

Salam sejahtera kepada semua teman-teman dan yang melawat blog ini. Semoga anda sehat-sehat sentiasa. Apa yang ingin saya kongsikan kali ini adalah berkenaan dengan sebuah buku kristen yang berjudul "CHURCH SHIFT" yang ditulis oleh pastor Sunday Adelaja. Beliau ketika ini menggembalakan gereja yang terbesar di eropah dan mungkin yang terbesar didunia. Saya menerima buku ini dari pastor Kenny Tham, pastor SIBKL LAKE CITY sebagai cenderahati.

Buku ini bagi saya merupakan sebuah buku yang sangat luarbiasa. Saya yakin, apa yang beliau sampaikan melalui buku ini merupakan isi hati Tuhan. Secara peribadi, saya rasa semua orang kristen harus memiliki buku ini. Atas kesedaran ini, saya mengambil keputusan untuk memuatkan buku ini dalam blog saya dengan satu tujuan supaya semua berkat yang terkandung di dalamnya tidak tersembunyi dalam almari saya. Saya akan merasa begitu gembira dan sukacita jika anda juga mendapat berkat dan pemikiran anda diubah dan cara kerja kita juga diubah sehingga kerajaan Allah memerintah di hidup kita, masyarakat kita bahkan dimana saja kita berada.

Saya akan postkan kandungan buku ini mengikut bab demi bab. selamat membaca dan Tuhan memberkati.

No comments: